Splošni pogoji poslovanja

SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA SPLETNE TRGOVINE WWW.ALPOS.SI

 S spletno trgovino www.alpos.si (Spletna trgovina AlposAlu) upravlja podjetje Alpos Alu d.o.o. Cesta Kozjanskega odreda 29b SI-3230 Šentjur, matična številka: 5800650000, davčna številka: SI50775669 (AlposAlu). Spletna trgovina AlposAlu je informacijski sistem namenjen predstavitvi in prodaji naših izdelkov uporabnikom.

Splošni pogoji poslovanja so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-1), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-2), Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-2), Zakonom o elektronskem poslovanju (ZEPT) ter Zakonu o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (ZisRPS)

AlposAlu prodaja izdelke v Spletni trgovini AlposAlu v svojem imenu in za svoj račun.

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje Spletne trgovine AlposAlu, pravice in obveznosti AlposAlu in kupca. Kupca zavezujejo splošni pogoji poslovanja, ki so v veljavi v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

Ponudnik si pridržuje pravico do sprememb pogojev poslovanja preko Spletne trgovine AlposAlu brez predhodnega opozorila.

1. SPLOŠNE INFORMACIJE

AlposAlu in kupec medsebojne obveznosti v zvezi s storitvijo spletne trgovine urejata s pogoji poslovanja, navedenimi na tem mestu. AlposAlu naročene izdelke dostavlja kupcem na območju Slovenije in Evropske unije. Podatki o izdelkih, pogojih poslovanja, spletne aplikacije in ostale informacije v spletni prodajalni so na voljo v slovenskem jeziku in angleškem jeziku. Za dodatne informacije nam lahko pišete na elektronski naslov info@alpos-alu.eu. Če na vprašanje ne bomo mogli odgovoriti takoj, vam bomo odgovor posredovali v najkrajšem možnem času. AlposAlu dopušča možnost napak pri objavljenih opisih ali ceni izdelkov.

Blagovne znamke, ki se pojavljajo na teh straneh, so registrirane blagovne znamke AlposAlu ali ima AlposAlu pravico njihove uporabe. 

2. KUPEC V SPLETNI TRGOVINI

Uporabnik je oseba, ki uporablja AlposAlu-jev sistem za nakup, torej kupec v Spletni trgovini AlposAlu. Kupec opravi nakup z ali brez registracije. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče.

Od kupca potrebujemo naslednje podatke: priimek in ime, naslov, telefonsko številko in naslov elektronske pošte, da kupcu pošljemo obvestilo o statusu naročila. Potrebujemo tudi podatke za dostavo kadar naslov za račun ni enak naslovu za dostavo.

Kupec z oddajo naročila potrjuje, da sprejema splošne prodajne pogoje ponudnika objavljene na tej strani.

3. DOSTOPNOST INFORMACIJ

AlposAlu se zavezuje, da bo kupcu še pred sklenitvijo pogodbe ali posredovanju ponudbe, zagotovil naslednje informacije:

  • podatke o AlposAlu (ime in sedež podjetja, matična številka)
  • Kontaktne podatke, ki kupcu omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (elektronski naslov, telefon)
  • bistvene lastnosti izdelkov (z garancijami) dostopnost izdelkov (vsak izdelek, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku)
  • pogoje dostave izdelkov ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)
  • cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza in druge dajatve
  • način plačila in dostave ter časovno veljavnost ponudbe
  • rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop vključno s stroški vračila (opis pravice do odstopa v skladu s 43.č ZVPot; v primerih, ko potrošnik v skladu s 43.č členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen)
  • pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

4. PONUDBA IZDELKOV

AlposAlu se trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni v Spletni trgovini AlposAlu. Kljub temu pa se lahko zgodi, da podatki (cena, rok dobave, lastnosti izdelka) niso pravočasno osveženi. V takem primeru bo AlposAlu kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali spremembo naročila.

Fotografije prodajnih izdelkov so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti in kakovosti izdelkov.

5. POSTOPEK NAKUPA

Izberite izdelek, označite željene lastnosti izdelka in ga s klikom na gumb:

»V KOŠARICO« dodate v košarico. V kolikor vam spletna trgovina javi: ni zaloge, izdelka z željenimi lastnosti ni možno naročiti. Spletne trgovina AlposAlu, vam ne dovoli nadaljevati nakupa. V tem primeru izberite drug izdelek ali drugačne lastnosti izdelka. Enak postopek lahko ponovite večkrat z različnimi izdelki v različnih količinah. 

V zgornjem desnem kotu Spletne trgovina AlposAlu je prikazan gumb košarica, 

kjer se sproti košarica polni s količino izdelkov. Če se z kazalcem računalniške miške dotaknete gumba košarice, se vam prikažejo trenutno izbrani izdelki, njihova količina in cena za kos.

Na istem gumbu spodaj se vam prikaže možnost »Ogled in urejanje košarice«. 

S klikom na ta gumb, se vam odpre nov meni z vsemi izbranimi izdelki, količino in ceno. Tukaj lahko dodate količino izbranega izdelka ali ga odstranite iz košarice. Še vedno lahko nadaljujete nakup s klikom na vrni se na nakupovanje . Vsi izdelki v košarici se ohranijo.

Ko imate v nakupovalni košarici izdelke, ki jih želite naročiti, kliknite na gumb zaključite nakup. 

V formi zaključka nakupa je potrebno izpolniti naslednje informacije: 

-          elektronski naslov, 

-          ime in priimek, 

-          naslov

-          v primeru računa na podjetje izpolniti še davčno številko, 

-          telefonsko številko.

Nadaljnji korak je odvisen od izbranega načina plačila:

  • Plačilo po predračunu- Spletna trgovina AlposAlu se vam ob zaključku naročila z elektronskim sporočilom zahvali za nakup. Predračun v priponki vam bomo poslali na elektronski naslov v najkrajšem možnem času. Po prejemu vplačila na transakcijski račun ponudnika, bo naročilo odposlano kupcu. Izdelki bodo rezervirani 7 dni. V kolikor plačila ne prejmemo v tem obdobju, rezervacija izdelkov ne bo več veljavna in bodo ponovno na voljo za nakup drugim strankam.
  • Plačilo s kreditno kartico – pri plačilu s kreditno kartico vnesete številko kartice, ime in priimek imetnika kartice, datum veljavnosti in varnostno kodo. Po preverjanju podatkov potrditve plačila boste morda morali dokončno avtorizirati transakcijo preko dodatnega varnostnega preverjanja. Po uspešnem plačilu boste prejeli potrditev naročila z informacijami o naročilu in dostavi na vaš elektronski naslov.
  • Plačilo preko PayPala - prijavite se v svoj PayPal račun, preverite in potrdite podatke o transakciji. Po potrditvi boste preusmerjeni nazaj na spletno stran trgovine, kjer boste prejeli obvestilo o uspešnem plačilu in podrobnosti o naročilu ter dostavi na vaš elektronski naslov.
  • PLAČILO PO POVZETJU (ODKUPNINO) – Alpos Alu pripravi pošiljko in jo pošlje naslovniku skupaj s stroški dostave in ceno odkupnine. 

S klikom na gumb ODDAJ NAROČILO 

zaključite nakup. Sprememba naročila in podatkov o dostavi ni več možna. Naročilo je oddano in kupca s tem zavezuje k plačilu zneska iz naročila.AlposAlu potrdi prejem naročila tako, da kupcu na posredovan elektronski naslov pošlje obvestilo o prejemu naročila in izpis samega naročila. V primeru oddaje naročila z načinom plačila po predračunu, pa v drugem obvestilu prejme še predračun.

V kolikor menite, da je prišlo do napake oziroma bi želeli zamenjati, odstraniti ali dodati izdelke k vašemu naročilu, nas pravočasno (isti dan kot ste oddali naročilo) obvestite na elektronski naslov info@alpos-alu.eu. V obojestransko zadovoljstvo in v okviru danih možnostih bomo uredili spremembo naročila.

6. CENE V SPLETNI TRGOVINI

Vse cene v Spletni trgovini AlposAlu so v EUR (evrih) in vsebujejo DDV (davek na dodano vrednost).

Redna cena izdelka je priporočena cena AlposAlu, popust v % označuje višino popusta za izdelek v spletni trgovini, spletna cena izdelka je redna cena znižana za vrednost popusta pri izdelku, katero plača kupec (je enaka za vse kupce).

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. V primeru, da je podatek o ceni napačen oziroma v primeru, da se cena izdelka spremeni med obdelavo naročila, ponudnik kupcu omogoči odstop od nakupa ali predlaga rešitev v oboje stransko zadovoljstvo.

7. NAČIN PLAČILA V SPLETNI TRGOVINI

  • z nakazilom na transakcijski račun ponudnika (po ponudbi/predračunu)
  • s kreditno kartico
  • preko PAYPAL
  • po povzetju

(po prejemu plačila za predračun gre naročilo naprej v proces obdelave)

AlposAlu izda kupcu račun v digitalni obliki z razčlenjenimi cenami in stroški za naročene izdelke ter navodilo, kako odstopiti od nakupa in izdelke vrniti, če je to potrebno in mogoče.

8. IZDAJA RAČUNA

AlposAlu ob dostavi naročenih izdelkov kupcu priloži natisnjeno in podpisano dobavnico. Račun pa pošlje v digitalni obliki na elektronski naslov dodan ob naročilu. 

Na računu so razčlenjene cene za izdelke in stroške v zvezi z nakupom ter podano obvestilo o pravici do odstopa od pogodbe.

Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

9. DOBAVNI ROK IN DOSTAVA NAROČENIH IZDELKOV PREKO SPLETNE TRGOVINE

Dobavni rok za naročene izdelke, ki so na zalogi, je od 5 do 15 delovnih dni. Izdelki, ki niso na zalogi, so dobavljivi v 30 dneh oziroma v roku, katerega sta sporazumno dogovorila kupec in AlposAlu.

Lahko se zgodi, da zaloge posameznih izdelkov poidejo in niso več na voljo. Kadar vam naročenega izdelka ne moremo zagotoviti, si pridržujemo pravico, da od naročila odstopimo. O odstopu od naročila vas bomo pravočasno pisno obvestili.

Dobavni rok za izdelke plačane po predračunu na transakcijski račun AlposAlu začne teči prvi delovni dan po prejemu kupnine na transakcijski račun. Dobavni rok za izdelke, ki se plačajo ob prevzemu, začne teči z dnem potrditve naročila.

Dostavo vršimo na dom ali izbrano prevzemno mesto na območju Slovenije. Naročene izdelke vam bo dostavil naš partner GLS Slovenija ali druga dostavno službo, če bo s tem naročilo lahko izpolnjeno bolj učinkovito. Za zamude dobav zaradi neažurnosti prevoznikov ne odgovarjamo. V primeru neuspele dostave, je paket na voljo za prevzem v na prevzemnem mestu GLS Slovenije. Dostava v poštni predal ni možna. AlposAlu preko GLS Slovenija ali druge dostavne službe naročene izdelke dostavi na naslov kupca ali drug naslov dostave, ki ga posreduje kupec.

AlposAlu si pridržuje pravico, da zaradi različnih dobavnih rokov izdelkov v naročilu, naročilo razdeli v več ločenih pošiljk. Naročene izdelke bo tako kupec prejel v več pošiljkah brez dodatnih stroškov za dostavo. Za informacije o dostavi nas lahko pokličete na telefon +386 (0)3 74 62 750 ali pišete na naš elektronski naslov info@alpos-alu.eu.

AlposAlu, oziroma njegova pooblaščena dostavna služba si pridržuje pravico, da na primeren način preveri istovetnost prevzemnika izdelka (vpogled v osebne ali druge dokumente), saj s tem zagotovimo, da bo naročen izdelek izročen pravemu naročniku oz. kupcu.

10. STROŠKI POŠILJANJA IN DOSTAVE NAROČENIH IZDELKOV PREKO SPLETNE TRGOVINE

Strošek dostave naročenih izdelkov se obračuna po ceniku GLS glede na teže in velikosti ter državo kupca. 

11. PRAVICA DO ODSTOPA OD NAKUPA IN VRAČILO BLAGA

Kupec ima pravico, da odstopi od kupoprodajne pogodbe in kupljene izdelke vrne brez kakršnekoli odškodnine. O nameravanem vračilu mora kupec pisno obvestiti ponudnika najkasneje v 14 dneh od prejetja izdelka na elektronski naslov info@alpos-alu.eu, izdelke pa vrniti v nadaljnjih 30 dneh.

Vračilo je možno za izdelke, ki niso poškodovani in brez sledi uporabe. Izdelek mora biti nepoškodovan, v nespremenjeni količini in brez sledi uporabe.

Kupec vrne izdelke na naslov Alpos Alu d.o.o. Cesta Kozjanskega odreda 29b SI-3230 Šentjur ali ga osebno dostavi na isti naslov. Izdelki morajo biti ob vračilu nerabljeni, nepoškodovani, priložena mora biti kopija računa in izpolnjen obrazec za vračilo.

Strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe je strošek vračila izdelkov. Kupec sam krije te stroške, ki se obračunavajo po ceniku dostavne službe in je odvisen od velikosti in teže izdelka. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. Priporočamo, da uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke in da izdelke vrnete v embalaži, v kateri ste izdelke prejeli oziroma v drugi ustrezni embalaži.

Če kupec prevzete izdelke vrne v skladu s postopkom vračila blaga, mu AlposAlu kupnino vrne najkasneje v 14 dneh po prejemu odstopa od pogodbe oziroma po prejemu vrnjenega blaga. AlposAlu izvrši vračilo kupnine kupcu na transakcijski račun kupca.

Izdelke lahko kupec vrne tudi osebno na naslovu Alpos Alu d.o.o. Cesta Kozjanskega odreda 29b SI-3230 Šentjur, od ponedeljka do petka od 8. do 15. Izdelki morajo biti ob vračilu v enakem (originalnem) stanju, kot so bili ob prodaji posredovani kupcu, nerabljeni in nepoškodovani, brez sledi uporabe, priložena mora kopija računa in izpolnjen obrazec za vračilo. AlposAlu lahko kupcu na njegovo željo izdelke zamenja za druge izdelke ali pa vrne kupnino.

Obrazec za vračilo

12. NEOBSTOJ PRAVICE DO ODSTOPA OD POGODBE

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je izdelek, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe. 

12.1. Odstop od pogodbe ni mogoč za:

  • za blago ali storitve, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera AlposAlu nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe;
  • za blago, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;
  • za opravljano storitev, če AlposAlu pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni;
  • če gre za vračilo poškodovanega izdelka ali so vidne sledi uporabe. 

13. OBRAVNAVA POŠKODOVANIH POŠILJK (ODŠKODNINE)

V primeru, da je pošiljka kakorkoli poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže morebitne znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri dostavni službi.
Poškodovano blago mora biti fotografirano, tako da bo jasno razviden poškodovan paket oziroma embalaža ter nalepka dostavne službe, iz katere je mogoče razbrati številko paketa. Ob reklamaciji dostave nas prosimo obvestite na elektronski naslov info@alpos-alu.eu, z veseljem vam bomo pomagali.

14. UVELJAVLJANJE GARANCIJE IN STVARNE NAPAKE

V primeru, ko menite, da z izdelkom ni vse, kot bi moralo biti, ga lahko skupaj z računom prinesite ali pošljite na naslov AlposAlu.

14.1. Na voljo sta dve možnosti uveljavljanja reklamacije izdelka:

14.1.1 Uveljavljanje pravic iz garancije

Ta točka velja za izdelke, ki imajo garancijo. Informacija o garanciji za izdelek je navedena na strani s predstavitvijo izdelka. Če informacije o garanciji ni, izdelek nima garancije. Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. AlposAlu jamči za kakovost izdelka oziroma brezhibno delovanje v garancijskem roku, če ga bo kupec uporabljal v skladu z njegovim namenom in priloženimi navodili. Garancijski rok je navedeni na garancijskem listu. Kupec lahko pravico iz garancije uveljavlja pri AlposAlu.

Kupec bo o načinu rešitve reklamacije obveščen v roku 8 dni od prejetja blaga. AlposAlu je dolžan popravilo izdelka opraviti najkasneje v 45 dneh od prejema blaga. V kolikor to ni mogoče mora izdelek zamenjati z novim brezhibnim izdelkom ali vrniti del kupnine v sorazmerju z napako ali vrniti kupnino za izdelek.

V primeru pošiljanja blaga po pošti, so stroški pošiljanja na strani kupca. Če je pravica iz garancije utemeljena, se kupcu zraven kupnine, povrne tudi stroške pošiljanja.

Pravico do uveljavljanja garancije na izdelku ureja Zakon o varstvu potrošnikov.

14.1.2. Uveljavljanje pravic iz naslova stvarne napake

Stvarno napako lahko uveljavljate za vse izdelke za katere menite, da nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo običajno rabo oz. nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero ste izdelek kupili. Stvarno napako lahko uveljavite v roku 2 mesecev od odkritja domnevne napake oz. v roku 2 let, ko je bilo blago prevzeto z vaše strani. Šteje se, da je napaka na izdelku obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku 6 mesecev od izročitve. Kupec bo o načinu rešitve reklamacije obveščen v roku 8 dni od prejetja blaga.

Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in AlposAlu omogočiti, da izdelek pregleda. Če napaka ni sporna, mora AlposAlu čimprej, najkasneje pa v roku 8 dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če o napaki obstaja spor, mora ponudnik v enakem roku podati potrošniku pisen odgovor.

Kupec, ki je pravilno obvestil ponudnika o napaki, ima pravico od AlposAlu zahtevati:

  • odpravo napake na blagu ali
  • vrnitev del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • zamenjavo Izdelka z napako z novim brezhibnim izdelkom ali
  • vrnitev kupnine za izdelek.

Kupec izdelek skupaj z obrazcem in računom pošlje ali dostavi na naslov AlposAlu.

V primeru pošiljanja blaga po pošti, so stroški pošiljanja na strani kupca. Če je stvarna napaka utemeljena, se kupcu zraven kupnine, povrne tudi stroške pošiljanja.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na izdelku ureja Zakon o varstvu potrošnikov.

15. PODATKI O SKLENJENIH POGODBAH OZIROMA OPRAVLJENIH NAROČILIH V SPLETNI TRGOVINI

Kupoprodajna pogodba med AlposAlu in kupcem je sklenjena v trenutku, ko AlposAlu potrdi naročilo (kupcu pošlje elektronsko obvestilo o potrditvi naročila na njegov elektronski naslov). Od tega trenutka dalje so vse cene in drugi pogoji dogovorjeni in veljajo tako za AlposAlu kot kupca.

Kupoprodajna pogodba je sklenjena v slovenskem jeziku in je v elektronski obliki shranjena na strežniku AlposAlu, kupcu se na njegovo zahtevo posreduje v elektronski obliki.

16. VARNOST PRENOSA IN ZAUPNOST OSEBNIH PODATKOV V SPLETNI TRGOVINI

AlposAlu zagotavlja varnost nakupov v Spletni trgovini AlposAlu. Podatke o kupcih, ki jih AlposAlu pridobi na spletnem mestu www.alpos.si, AlposAlu skrbno varuje. Več o varstvu osebnih podatkov si preberite v politiki varstva osebnih podatkov.

17. POMOČ UPORABNIKOM SPLETNE TRGOVINE

Za informacije v zvezi z naročilom in njegovo dostavo lahko kupec AlposAlu pokliče na telefonsko številko + 386 (0)3 74 62 750. Pokliče lahko od ponedeljka do petka od 8. do 15. ali piše na elektronski naslov info@alpos-alu.eu.

Za splošne informacije o uporabi Spletne trgovine AlposAlu lahko kupec pokliče na telefonsko številko + 386 (0)3 74 62 750 vsak delovnik od 8. do 15. ure ali piše na elektronski naslov info@alpos-alu.eu.

18. PRITOŽBE IN SPORI

AlposAlu spoštuje veljavno zakonodajo in si prizadeva vse nastale spore reševati sporazumno. Pritožbe lahko kupec posreduje AlposAlu na elektronski naslov info@alpos-alu.eu ali na naslov: Alpos Alu d.o.o. Cesta Kozjanskega odreda 29b SI-3230 Šentjur s pripisom Pritožba. AlposAlu bo prejete pritožbe skušal obravnavati čim prej in skupaj s kupcem najti ugodno rešitev. V kolikor se ne najde rešitve, je za reševanje sporov pristojno sodišče po sedežu AlposAlu.

AlposAlu obiskovalce svojga spletnega mesta ter potencialne in že obstoječe stranke, ki imajo status potrošnika v smislu prvega odstavka 4. člena ZIsRPS, v skladu s tretjim odstavkom 32. člena ZIsRPS obvešča, da ne priznava nobenega izvajalca IRPS kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki ga potrošnik lahko začne v skladu s tem zakonom, kar pomeni, da se morebitni spori, v primeru, da jih stranki ne uspeta sporazumno rešiti, rešujejo pred pristojnim sodiščem AlposAlu.

AlposAlu, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

19. AVTORSKE PRAVICE

Vsebino, objavljeno na spletnih straneh Spletne trgovine AlposAlu, je dovoljeno uporabljati in reproducirati le v nekomercialne namene, pri čemer pa je potrebno ohraniti vsa navedena opozorila o avtorskih pravicah. AlposAlu ali katera izmed drugih pravnih ali fizičnih oseb, ki so sodelovale pri nastanku in izdelavi Spletne trgovine AlposAlu, ne odgovarjajo za morebitno škodo, ki bi izhajala iz dostopa do uporabe ali nemožnosti uporabe informacij na spletnih straneh Spletne trgovine AlposAlu, napak ali pomanjkljivosti v njihovi vsebini.

20. SPLOŠNI POGOJI UPORABE SPLETNEGA MESTA 

Vsi uporabniki vso objavljeno vsebino uporabljajo na lastno odgovornost. Z uporabo spletnega mesta AlposAlu soglašajo z objavljenimi pravili in pogoji. AlposAlu si pridržuje pravico do sprememb pogojev poslovanja preko Spletne trgovine AlposAlu kadarkoli in brez predhodnega obvestila. Spremembe začnejo veljati takoj, ko so objavljene. Zaradi teh pravic si ob vsakem obisku našega spletnega mesta pozorno preberite splošne pogoje uporabe, pogoje poslovanja za spletno trgovino in politiko o varovanja osebnih podatkov.

AlposAlu se obvezuje, da bo storil vse, kar je v njegovi moči, da bodo podatki na spletnem mestu resnični, zanesljivi in kakovostni. S tem pa ne odgovarja za morebitne tipkarske napake in za zamude ter pomanjkljivosti pri vnašanju podatkov. Fotografije izdelkov, objavljene v spletni trgovini, se lahko zaradi različnih razlogov razlikujejo od dejanskega barvnega odtenka izdelkov. 

Za razlago in vsa pravna vprašanja v zvezi z uporabo materialov, ki so objavljeni na teh spletnih straneh, se uporablja izključno slovensko pravo. Za zahtevke in spore v zvezi z uporabo omenjenih materialov, kot tud za spore sicer, je pristojno sodišče v Celju.

Z vstopom na spletno stran www.alpos.si soglašate, da ste seznanjeni in se strinjate z vsemi zgoraj navedenimi pogoji. Želimo vam prijetno nakupovanje.

junij 2025

E-novice
Ne zamudite ekskluzivnih popustov - Prijavite se zdaj!

Prijavite se na naše novice in pridobite dostop do ekskluzivnih ponudb, poleg tega pa prejmite 5 % popust ob naslednjem nakupu kot zahvalo za prijavo.